Ξόρκι για αδυνάτισμα - Συμπαθητική Μαγεία


Λοιπόν, σκέφτηκα σήμερα να μοιραστώ μαζί σας ένα ξόρκι που πολύ με έχει βοηθήσει.  Βλέπετε όντας γλυκατζου και με ένα δύσκολο κληρονομικό ορμόνικο ζήτημα είχα πάντα ένα θέμα με το βάρος μου. Έτσι όπως σίγουρα μπορείτε να φανταστείτε για εμένα έχω κάνει διάφορες μαγικές τελετές για το ζήτημα μου. Σήμερα θα σας μάθω αυτήν που για εμένα ήταν η πιο αποτελεσματικη για χάσιμο βάρους σε βάθος χρόνου.  Για γρήγορη απώλεια θα σας πω άλλη φορά.  Αν ωστόσο έχετε να χάσετε πολλά,  αυτή η ευχή είναι για εσάς.
Καταρχάς η συμπαθητική μαγεία έχει να κάνει πάντα με κάποιο ομοίωμα.  Εγώ εφτιαξα το δικό μου με αλεύρι και νερό και τώρα χρόνια αργότερα, που άνοιξα να το δω είναι ακόμα εκεί. Άλλες πολύ καλές  επιλογες είναι ο πηλός η και μια ήδη έτοιμη κούκλα(αν και η κατασκευή έχει πάντα περισσότερη ενέργεια. Πάντα στα ομοιώματα προσθέτουμε αίμα, μαλλιά και σάλια αυτου που το ομοίωμα αντιπροσωπευει( αν είναι για γονιμότητα βάζουμε κι αίμα περιόδου).  Καμιά φορά ακόμα,  βάζουμε και φωτογραφια πάνω στο κεφάλι... Συγκεκριμένα,  σε ότι έχει να κάνει με το σώμα που επιθυμούμε να αποκτήσουμε, πλαθουμε το ομοίωμα στο ποθητό μας σχήμα το οποίο έχει την καλλιτεχνική του δυσκολία και απαιτεί υπομονή. Κατοπιν, δίπλα σε ένα κόκκινο κερι καίμε θυμιαμα που έχουμε φτιάξει με μπελαντονα, μανδραγορα, μαύρο μοσχοκάρυδο και κόκκινα ροδοπέταλα,  ενώ "διαβάζουμε" επανειλλημενα την προσευχή, ενώ οραματιζομαστε την ιδανική εκδοχή μας: "Σώμα που θέλω,  σώμα μου γίνεσαι". Μετά σε ένα μαύρο χαρτί γράφουμε την ευχή μας κατά προτίμηση με ασημένιο μελάνι. Βάζουμε το ομοίωμα μας εκεί με προσοχή, ρίχνουμε ένα τσίμπημα από το θυμιαμα μας, το τυλιγουμε σε ένα όμορφο κόκκινο ύφασμα και μετά είτε το θάβουμε κάτω από μια κόκκινη τριανταφυλλια η αν έχουμε "κουτί  στάχτεων" που να το χωράει το βάζουμε εκεί...
Ξέρω ότι αυτό είναι λίγο πιο περίπλοκο από αυτά που σας δείχνω συνήθως, αλλά δεν είναι όσο δύσκολο ακούγεται, έχει πολύ εντυπωσιακά αποτελέσματα και ελπίζω να φέρει χαρά σε πολύ κόσμο!
Συνήθως τα ξόρκια αδυνατισματος γίνονται σε Νέα Σελήνη για μία νέα αρχή.  Αυτό ωστόσο μιας και είναι συμπαθητική μαγεία γίνεται την κεντρική μέρα της πανσέληνου είτε 12 η ώρα το μεσημέρι είτε 12 τα μεσάνυχτα.
Απόψε είναι καινούργιο φεγγάρι κι έτσι έχετε 2 βδομάδες να μαζέψετε ότι χρειάζεστε και να προετοιμαστειτε κατάλληλα.  Εγώ σας εύχομαι καλή και μαγική επιτυχία με φως κι αγάπη!!

Comments

Popular posts from this blog

Μηνολογιο, μαντικη της εμμηνου ρυσης

Μαγικά φυτά - μπελαντονα