Το μαγικό μου ταξίδι προς μια πιο ισορροπημένη μου εκδοχη(αδυνάτισμα πριν και μετά)

Χαρουμενο φθινοπωρο σε ολους σας . Με αφορμή την Φθινοπωρινή Ισημερία και την ευχή της που έχω ανεβάσει σε προηγούμενη ανάρτηση  είπα να μοιραστώ μαζί σας το ταξίδι μου προς την δική μου ισορροπία, υγεία και δύναμη. Την Κυριακή έδωσα τις ευχαριστίες μου στο Συμπαν και τη Θεά, αλλά με αυτή μου την ανάρτηση δε θέλω μόνο να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου αλλά και να δείξω σε όποιον από εσάς μπορεί να αντιμετωπίζει αυτό το Γολγοθά ότι υπάρχει ελπίδα. 
Καταρχάς θέλω να ξεκαθαρίσω ότι η μαγεία από μόνη της δεν με οδήγησε σε αυτή τη δραματική απώλεια βάρους που παρουσιάζουν οι παρακάτω  φωτογραφίες. Ήταν μια ενεργή και συνειδητή προσπάθεια χρόνων. Πριν από το πρώτο μου ξόρκι αδυνατίσματος ήμουν έτοιμη να τα παρατήσω γιατί πραγματικά είχα δοκιμάσει τα πάντα. Δίσταζα όμως να καταφύγω σε μαγική λύση γιατί αισθανόμουν ότι αυτό ήταν κάτι καθαρά βιολογικό και δεν έπρεπε να μπλέξω τον πνευματισμό με κάτι τέτοιο. Δεν μπορούσα ομως να είμαι περισσότερο λανθασμένη. Η απώλεια βάρους είναι περισσότερο πνευματική παρά βιολόγική. Δεν προσπαθούσα βέβαια απλά να αδυνατίσω αλλά και να ανατρέψω ένα δύσκολο αυτοάνοσο που έκανε το σώμα μου να λειτουργεί εναντίον μου. Όπως καταλαβαίνετε απο το γεγονός οτι μου πήρε τόσα χρόνια κι αφού ακομα περπατώ το μονοπάτι της προσωπικής μου αυτοβελτίωσης δεν έκανα κάποια επέμβαση στο στομάχι μου. Ο καθένας από εσάς που έχει προσπαθήσει να χάσει ένα μεγάλο αριθμό κιλών γνωρίζει τη δυσκολία που κρύβει αυτό. Και χωρίς καμία αμφιβολία μπορω να σας πω ότι δεν θα τα είχα καταφέρει χωρίς την πνευματική μου ενασχόληση. Μέσα από τις μαγικές μου πρακτικές η ενεργειά μου καθοδηγήκε σωστά προς την ίαση και τη θεραπεία.  Οι τρόποι  πολύπλευροι, από το να δουλεύω τη "Σκία" μου στο Χειμερινό Ηλιοστάσιο και τη Στοιχειακή Μαγεία στο Θερινό, μέχρι τη μαγεία του αίματος και τη Σεληνιακή, με οδηγούσαν άλλες φορές αργά και πάντα σταθερά ολοένα και πιο κοντα στην πραγματοποίηση της επιθυμίας μου. Δεν είναι απλά ότι μεσα από αυτή τη διαδικασία στοχοπροσηλώθηκα, αλλά οδηγήθηκα και στην πιο υγιή εκδοχή μου. Γνωρίζω ότι υπάρχει πολλή λάθος πληροφόρηση σε ότι έχει να κάνει με το αδυνάτισμα. Κι ενώ είναι αληθεια ότι το αδυνάτισμα εχει να κάνει με  το ισοζύγιο θερμιδες μέσα- θερμίδες έξω , μπορώ να σας πω ότι τωρα 75 κιλά λιγότερο απο την αρχή του ταξιδιού μου τρώω πολύ περισσότερο από τότε και σε όγκο και σε θερμίδες. Είμαι σίγουρη ότι αυτή τη δυσκολία την έζησα για να καταλάβω και να βοηθήσω πιο βαθειά τους ανθρώπους και να δυναμώσω την πνευματική μου σύνδεση με το θείο. Αν δεν είχα περάσει αυτή τη δοκιμασία δεν θα ήξερα τον ρατσισμό και τις καθημερινές δοκιμασίες που συνεπάγεται το παραπάνω βάρος. Αυτό που έχω να σας πω είναι να συνδεθείτε με το θείο και με το βαθύτερο εαυτό σας  με κάθε τρόπο που μπορείτε και να πιστέψετε σε αυτά. Με αυτά θα οδηγηθείτε στις σωστές για εσάς πληροφορίες, ανθρώπους κι εμπειρίες. Υπόσχομαι να επανέλθω και παλι με περισσότερες μαγικές πληροφορίες σε σχέση με αυτό και να μοιράζομαι μαζί σας την επίδραση που είχε η κάθε διαδικασία πάνω μου. Εσείς απλά πιστέψετε σε εσάς και στην ευτυχία σας και θα γίνει πραγματικότητα. 
Προς το παρον, ιδου το ταξίδι μου σε εικόνες και το κατά προσέγγιση βαρος:

Μαιος 2010 (150 κιλά) 

Αύγουστος 2011 (135 κιλά) 

Ιούλιος 2012 (120 κιλά) 

Ιούνιος 2014(ένας χρόνος αφού γέννησα 125 κιλά) 

Οκτώβρης 2015(100 κιλά) 

Οκτώβρης 2016 (95 κιλά) 

Απρίλης 2017 (85 κιλά) 

Ιούλης 2018 (75 κιλά) 
Συγχωρέστε τις γκριμάτσες και τα ενδιάμεσα χρονικα κενά . Δεν φημίζομαι  ούτε για τη φωτογένεια μου, αλλά ούτε και για την οργανωτικότητα μου...
Ευλογημένη Πανσέληνο σε όλους σας και Ευτυχισμένο Φθυινόπωρο...

Comments

Popular posts from this blog

Μηνολογιο, μαντικη της εμμηνου ρυσης

Ξόρκι για αδυνάτισμα - Συμπαθητική Μαγεία

Μαγικά φυτά - μπελαντονα