Η προσευχή της καταιγίδας, προστασια

Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα!  Με την ευκαιρία του καιρού τώρα είπα να σας δώσω μια τέλεια ευχή για την οποία το μόνο που χρειάζεστε είναι να μάθετε τα λόγια! Είναι ευχή προστασίας κι εκτελείται σε οποιαδήποτε φάση του φεγγαριού αρκεί έξω να μαίνεται καταιγίδα.
Οι καταιγίδες φέρουν μεγάλη ενέργεια με την οποία είναι εύκολο για τους περισσότερος από εμάς να συνδεθούμε.  Οπότε όταν είστε έτοιμοι,  ντυθείτε καλά και βγείτε έξω κατά προτίμηση κάπου που να μπορείτε να φωνάζετε ανενόχλητοι(δεν μπορείτε να πείτε αυτήν την προσευχή από μέσα σας),  να μην βρεχεστε και ασφαλείς από κεραυνούς και κλείστε τα μάτια. Ανοίξτε τα χέρια σας πλάι από το σώμα σας και αφήστε την ενέργεια του καιρικου φαινομένου να περάσει από μέσα σας. Νιώστε να δυναμωνετε και όταν είστε έτοιμοι πείτε τα εξής λόγια.
Νερό και χώμα όπου βρεθεί
Φωτιά κι αέρας όπου θεριεψει
Κι όπου η φωνή μου ακουστεί
Και το πνεύμα βασιλευσει
Ανοίγουν θάλασσες και σειονται βουνά
Μπροστά μου ευθύς για να περάσω
Την ψυχή μου έχει κυριεύσει η Θεά
Το θέλημα μου μένει να φωνάξω
Ακούστε θύελλες ακούστε κεραυνοί
Ακούστε βροχές και καταποντισμοι
Στην καρδιά της μαγείας μιλώ και την μεγάλη δύναμη αντλω
Προστασία στο σπιτικό ( η σώμα,  η εαυτό,  η οικογένεια, η έρωτα, η γάμο, η δουλειά )  μου εγειρω
Το αέναο φως σκορπάω τριγύρω!
 Ελπίζω να σας έδωσα ένα λόγο να αγαπάτε τις καταιγίδες.. Χαρούμενα μαγικά!

Comments

Popular posts from this blog

Μηνολογιο, μαντικη της εμμηνου ρυσης

Ξόρκι για αδυνάτισμα - Συμπαθητική Μαγεία

Μαγικά φυτά - μπελαντονα