Η αντίληψη του χρόνου μέσα από τα μάτια ενός ψυχικού


Ο χρονος ειναι οπωσδηποτε κατι σχετικο. Οταν περναμε καλα τρεχει κι οταν βαριομαστε μοιαζει να ειναι εξαιρετικα αργος. Εχω διαβασει καα καιρους πολλες θεωριες σε σχεση με το χρονο. Καποιες απο αυτες ενω εμοιαζαν να βγαζουν κατα τα αλλα νοημα, προυποθεταν ομως οτι ολα ηδη εχουν συμβει και ειναι προκαθορισμενα. Ομως αυτο βγαζει εντελως απο εξω την πιο σημαντικη μεταβλητη. Την επιλογη. Αν σημερα παω στη δουλεια θα με πρηξει το αφεντικο μου. Αν κατσω σπιτι θα δω επαναληψη του 50-50 και θα ειμαι χαλαρη.
Καθε μικρη επιλογη που κανουμε επηρρεαζει σε αξιοσημειωτο βαθμο το μελλον μας. Καποιες απο αυτες τις επιλογες ειναι πιο σημαντικες απο τις αλλες. Στη ζωη μου εχω δει το μελλον να αλλαζει μπροστα τα ματια μου.. Αν και μερικα πραγματα πιστευω πως ειναι γραμμενα, ειναι καρμικα γεγονοτα τα οποια πρεπει να ζησουμε ολα τα υπολοιπα ειναι στον ελεγχο μας.
Προσφατα ειδα κατι που με τρομαξε πολυ. Ενω ηταν μια προβλεψη πολυ καλη γα εμενα, ημουν αντικειμενικα καλα και χαρουμενη σε αυτο το προμηνυμα αναιρουνταν καποιες βασικες αληθειες που ηξερα για το μελλον μου. Μερικες στιγμες πριν ειχα κανει κατι το οποιο με εβγαζε πολυ απο το μονοπατι που με τοσο κοπο εχω χτισει. Με ταρακουνησε αυτο παρα πολυ και μου θυμισε τη ρευστοτητα που εχει η ζωη μας. Εκτοτε δεν εχω σταματησει να προσπαθω να ξαναμπω στο μονοπατι μου και να το ισχυροποιησω οσο μπορω. Τωρα, κοιταζοντας πισω, καταλαβαινω ποσο σημαντικο ειναι να μην παιρνουμε ως δεδομενα τα πραγματα και τους ανθρωπους που αγαπαμε.
Κατα τα αλλα πιστευω οτι ο χρονος σε πιο ευρεια κλιμακα ειναι κυκλικος. Εχει μεσα του το στοιχειο της επαναληψης, αλλα επειδη ειμαι αισιοδοξο πλασμα και θελω να πιστευω οτι μαθαινουμε και εξελισσομαστε, προτιμω να τον βλεπω σαν σπειρα. Μια εξωστρεφης σπειρα που διαρκως ανοιγει και επεκτεινεται και παρα το γεγονος οτι φαινεται να βρισκομαστε στο ιδιο σημειο εχουμε κανει ενα βηματακι πιο περα.
Να εχετε πολυ φως και αγαπη στην ζωη και στην ψυχη σας.
Τζωρτζινα.

Comments

Popular posts from this blog

Μηνολογιο, μαντικη της εμμηνου ρυσης

Ξόρκι για αδυνάτισμα - Συμπαθητική Μαγεία

Μαγικά φυτά - μπελαντονα