Θεραπειες ενεργειακες και ψυχοσωματικες

Ειμαι πολυ περηφανη για το τελευταιο στησιμο των θεραπειων που προσφερω. Αν και διαφερουν πολυ μεταξυ τους αναλογα με το ατομο και το προβλημα που ο καθενας προσπαθει να αντιμετωπισει, τα βασικα εργαλεια ειναι τα ιδια. 
Χρησιμοποιω ενα συνδυασμο ηχοθεραπειας και μουσικοθεραπειας δυο τελειως διαφορετικα πραγματα μεταξυ τους. Η ηχοθεραπεια βασιζεται σε συχνοτητες οι οποιες  αναμεσα σε αλλα  μας βοηθουν να πετυχουμε πιο ευκολα εναν βαθυ διαλογισμο, ενω η μουσικοθεραπεια ειναι ενας τροπος να μαθουμε να χαλαρωνουμε μεσω της διαδικασιας παραγωγης ηχου ειτε ρυθμικου ειτε μελωδικου. 
Ταυτοχρονα συνδυαζω αρωματοθεραπεια, κρυσταλλοθεραπεια, βοτανοθεραπεια, καθοδηγουμενο διαλογισμο, υπνοθεραπεια και eft tapping(emotional freedom technique).
Πρωτη φορα νιωθω οτι ειναι τοσο ολοκληρωμενη αυτη η προσεγγιση και ειμαι ενθουσιασμενη γιατι μερικα απο αυτα μπορεσα να τα ενσωματωσω και στη δικη μου καθημερινη πρακτικη. Μεσα απο το eft, το διαλογισμο και τα βοατανα καταφερα να ενεργοποιησω το μεταβολισμο μου μετα απο πολυ προσπαθεια κι ενω εχω καποια χρονια ορμονικα προβληματα. Ενα ζητημα στο οποιο θα επανελθω σε επομενη αναρτηση.
Αυτες οι θεραπειες ειναι παρα πολυ αποτελεσματικες στην καταπολεμιση του αγχους, της καταθλιψης, της αυπνιας αλλα και σε ακομη πιο συνθετων και δυσκολα διαχειρισιμων προβληματων οπως ο εθισμος, οι διατροφικες διαταραχες, η ενεργοποιησηση του μεταβολισμου, ο χρονιος πονος και αλλα πολλα. 
Συνεχως προσθετω πραγματα που θεωρω οτι ταιριαζουν ενεργειακα και ιδιοσυγκρασιακα στη δομη των θεραπευτικων συνεδριων μου, αλλα αυτη ειναι η πρωτη φορα που ειμαι τοσο ενθουσιασμενη γιατι βρηκα ενα συνδυασμο πραγματων που μπορει αν ειναι ευκολα εφαρμοσιμος στη δικη μου ζωη, κατι που δειχνω μεσα απο τη διαδικασια της θεραπειας, ετσι ωστε να μπορει να συνεχιστει η δουλεια και στο σπιτι. 
Ο βασικος στοχος ειναι να χτιστει μια γεφυρα αναμεσα στο συνειδητο και στο υποσυνειδητο, ετσι ωστε να κανουμε το ιδιο μας το ψυχοσωματικο συστημα να δουλευει προς την υλοποιηση των στοχων μας.
Οι θεραπειες ειναι και ατομικες αλλα γινονται και  σε ομαδικα τμηματα, με ξεχωριστα πλεονεκτηματα καθε φορα.
Καλο καλοκαιρι σε ολους και ολες!

Comments

Popular posts from this blog

Μηνολογιο, μαντικη της εμμηνου ρυσης

Ξόρκι για αδυνάτισμα - Συμπαθητική Μαγεία

Μαγικά φυτά - μπελαντονα