Ενεργειακη προστασια

Νεα Σεληνη αυριο και το σπιτι μου χρειαζεται πολυ εντονα εναν καθαρισμο. Εχω φτιαξει μερικα πολυ ομορφα δεματια με δεντρολιβανο και φασκομηλο για να καψω γυρω γυρω στο σπιτι. Συνηθως δε συνδυαζω αυτα τα δυο βοτανα γιατι οι αρμονικες τους ειναι αντιθετες αλλα καθως η Ισημερια ειναι μονο μια ανασα μακρια κι εχω αναγκη αυτην την ισορροπια αποφασισα να τα δεσω μαζι.Το δεντρολιβανο εχει ενεργειες Ηλιου και το Φασκομηλο Σεληνης και για αυτο συνδυαζονται λιγο δυσκολα.
Μολις εξαγνισω το χωρο καπνιζοντας το με τα δεματια θα βαλω στις τεσσερις γωνιες του σπιτιου Πολυγονατο(η αλλιως Σφραγιδα του Σολομωντα)  για απολυτη προστασια. Ενα στην Ανατολη, ενα στο Νοτο, ενα στη Δυση κι ενα στο Βορρα ακολουθωντας την πορεια του Ηλιου θα κρατησουν την αρνητικοτητα μακρια. Μια φορα περιπου το χρονο αυτα πρεπει να αντικαθιστουνται κι εγω εχω καθυστερησει πολυ αυτην τη διαδικασια. Πανε πανω απο δυο χρονια απο την τελευταια φορα που τα αλλαξα κι ετσι εφτασε πλεον ο καιρος τους.
Ειναι ενας πολυ καλος και οπικονομικος τροπος για να προστατευεις ενεργειακα το σπιτι σου η το χωρο εργασιας σου. Μονο που πρεπει να προσεχεις τα κομματακια του φυτου αυτου, να μην τα δει αλλο ματι, να μην πεταχθουν η χαθουν κατα λαθος.

Comments

Popular posts from this blog

Μηνολογιο, μαντικη της εμμηνου ρυσης

Ξόρκι για αδυνάτισμα - Συμπαθητική Μαγεία

Μαγικά φυτά - μπελαντονα