Χαση

Κατα τη διαρκεια της χασης διωχνουμε ο,τιδηποτε μας ενοχλει, ποναει, ταλαιπωρει και καθαριζουμε την ενεργεια μας. Η προσευχη που απευθυνουμε στη Σεληνη ειναι η εξης:
Καθως η οψη Σου μικραινει, 
 τιποτα ασχημο δε μενει 
Κι ενω πανω απο το στερεωμα κυλας
 Τυχη, φως κι Αγαπη στο σπιτι μου σκορπας 
Σεληνη μου, τωρα που τ'ασημι Σου ξοδευεις,
Χαραξε μου γλυκο το δρομο για να με ταξιδευεις.
Αν κι εγω προσωπικα κατα τη διαρκεια της χασης πεφτω ενεργειακα(ειμαι στο πικ μου κατα την Πανσεληνο), αυτη ειναι μια απο τις αγαπημενες μου προσευχες. Οταν την εγραψα σημαινε πολλα για εμενα και με καθοδηγησε στο φως μετα απο μια απο τις πιο δυσκολες και σκοτεινες στιγμες της ζωης μου.

Comments

Popular posts from this blog

Μηνολογιο, μαντικη της εμμηνου ρυσης

Ξόρκι για αδυνάτισμα - Συμπαθητική Μαγεία

Μαγικά φυτά - μπελαντονα